Simon hälsar, Alice!

[Tänker inte blogga oftare, utan jag bloggar precis när jag vill]

Hej, jag heter Klara och är fortfarande förkyld. Fast nu är det MYCKET värre.
Idag har jag:
Vaknat, somnat, vaknat, somnat, sagt HERREGUUUD, MAMMA JAG ÄR DÖDSSJUK HJÄÄLP D':
Eftersom att jag är dödssjuk så måste jag självklart stanna hemma från skolan.

Och varför i helvete kan jag inte besöka min egen blogg!!??

Sitter jag och bloggar i onödan nu eftersom att ingen kommer kunna läsa det jag skriver?
Nu blev jag orolig på riktigt D:

Aja, tänkte skriva en såndär klassisk bloggnovell om vad jag ska göra idag (mainstream)
Idag ska jag sova sova sova sova sova sova sova sova sova (plugga) sova sova sova sova sova sova sova sova sovasova sova sova sova sova sova sova sova sova sött.

Kommentarer
Postat av: Aleex

Jag kan besöka din blogg iaf :)

(Såg att du hade bloggat om mig på husvagnsbloggen. Naw)

2012-03-14 @ 17:05:15
Postat av: Bianca

Hej!

Missa inte alla modetips, bilder osv.. på min blogg!

Dessutom har jag en tävling på "G", så håll utkik!



Kram Bianca

2012-03-14 @ 20:26:44
URL: http://biju.blogg.se/
Postat av: Kkkkkk

Klara din jävel, du MÅSTE blogga oftare!

2012-03-15 @ 21:26:20
Postat av: Lina Holgersson

HEJHEJ!



Jag vet inte om du läser min blogg..

Men jag har i alla fall tänkt börja blogga mer igen och som kompensation till ett kasst bloggande har jag lagt upp en tävling där ni kan vinna ett par Ray-Ban Clubmaster-solglasögon.



Så kika gärna in i min blogg och var mer än gärna med i tävlingen!



Ha det bra!

Kram // Lina Holgersson

2012-03-16 @ 11:46:31
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-16 @ 18:20:18
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0