Klarunar is back in time

Hej!
Aloha!
Kaixo!
Bonjour!
Ciao!
Hola!
안녕하세요!
Merhaba!
Sveiki!
Bok!
Dia Duit!
Bloggen är tillbaka!! :D
Den har ju inte gått att besöka i ett par dagar nu. Min blogg hade fastnat i spamfiltret. Hade länkat till en rysk sida i ett av inläggen på min kompisblogg. Det var inte tillåtet. Förluuuut :c
Men aja... Nu går det i alla fall att blogga igen, och fan vad bra! :D
Mwihii, ehm... Hej. Vad svårt det var att blogga när man inte gjort det på länge. Herregud, vad ska jag säga?!
Nä, nu tar vi och säger hejdå, och så hörs vi snart igen!
XOXOXOXOkjasdnkandsåpoMADPONAD, Klarry!!!1111

Kommentarer
Postat av: ALEX

Wihoo! Din blogg e tillbaks! :''''D

2012-03-22 @ 18:43:18
Postat av: Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :) (ifall vi inte följer varandra såklart)

2012-03-23 @ 17:59:08
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Simon

En vecka är inte "snart" -.-

2012-03-24 @ 20:23:17
Postat av: Rebeckaaa (din man)

hej Klaraaa! kom ihåg mig om du får typ asmega stor blogg som svävar på rosa fluffiga himelskt mumsiga moln :)

eller ja klart du kommer ihåg mig, vi är ju gifta typ :D pösspäss

2012-03-31 @ 11:22:42
Postat av: Rebeckaaa (din man)

hejj Klaaaraa! glöm inte bort mig när din blogg har blivit asmega stor och svävar på stora fluffiga fina rosa mumsiga moln. :)



nej såklart att du inte glömmer mig, vi är ju gifta förfän, pösspäss

2012-03-31 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0