Ett välförtjänt sportlov

Efter veckor av slit har äntligen vi norrlänningar fått sportlov.
Jag bor i en liten byhåla. I byhålan finns det en slalombacke. Haha, ja det finns faktiskt bara EN backe.
I alla fall så ska jag och Mika sitta i kassan där man köper godis och fixar liftkort osv osv osv Lördag, Söndag och Onsdag. Det kommer gå pissdåligt, jag vet inte ens hur en kassaapparat fungerar. Eller använder man såna nuförtiden? Sen så kommer typ Mika träffa nån kompis som heter typ Ida och så kommer hon dra iväg med henne och så kommer jag sitta där som värsta mobbade ungen och bara tralalaa, hur fungerar kassaapparathelvetet?

Sen så har jag, elin, andrea och becka och kanske nån fler pratat om att åka till Bodaborg på fredag. c:

Eftersom att jag har så tråkigt så tänkte jag lägga upp en gammal video från mensbloggen där mensbloggarna visar hur man trär på en kondom.



Tänkte avrunda med lite låtar jag minns från litentiden.

Haha, den här lyssnade vi alltid på i bilen.


Den här brukade mamma alltid sjunga när hon borstade mina tänder c":


Blev alltid livrädd när jag hörde den här låten. En gång började jag till och med gråta. Fast jag förstår det nästan. Den här låten är sjukt läskig.


Sen så fanns det en jättebra låt som handlade om tanter, gubbar och katter, fast jag hittar den inte nånstans på youtube. Men om ni vill så kan jag skriva texten.

Greta har en katt
Orvar heter han
Greta har en man
Orvar heter han
Tur att inte Greta också heter det
Då skulle dom jö heta Orvar alla tre

Slut.

Kommentarer
Postat av: Antar att du vet vem om jag säger flens :)

Kan vi vara nån dag snart? Jag kan ta ledigt. :p

2012-03-02 @ 22:03:46
Postat av: Pam

Du är skyldig mig en kram!♥

2012-03-03 @ 09:13:32
Postat av: ~LINN~

Åh, mensbloggen <33333 haha

2012-03-03 @ 16:16:20
Postat av: Klarry

Svar till Jessicaa: Klart vi kan c:

2012-03-03 @ 19:18:21
Postat av: Chäfen lfakjfdbLKD

Svar till Pam: Och du är skyldig mig två faktiskt! ♥

2012-03-03 @ 19:19:55
Postat av: Jennysweet

Haha, mensbloggen. Fina minnen :)

Jag har frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga! <3

2012-03-03 @ 20:54:42
URL: http://jennysweet.myshowroom.se
Postat av: M (du vet vem)

Klara, blogga oftare!!

2012-03-04 @ 19:11:20
Postat av: F R I D O N

omg hur har du fixat trollface som muspekare? :o :D

2012-03-05 @ 12:58:57
URL: http://fridon.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Tacktack!

Ha en fortsatt bra kväll sötis :)

2012-03-07 @ 20:20:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: The andyman

Omg! Omg! Omg! Äääääälskar den där sången! Tihihi!

2012-03-17 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0