Personal Data IQ5pW

Hejsan hoppsan, Lillebror! Här kommer lite Personal Data om mig.

Hårfärg: Blond chey
Ögonfärg: Blå..gröna, eller jag vet inte.. grå?
Längd: Ehehehee... 1,61.
Född i: Stockholm city
Bor i: Jämtland
Är du kär i någon: Nej. Fuck.
Brukar du supa: Nope
Använder du droger: Nonono
Röker du: Nädu
Gillar du Berg-och-dalbana: Ohja



Antal...
Piercingar du har på kroppen:
4
Ärr du har på kroppen: Ganska många. Är våghalsig och inte så smart.
Gånger ditt namn varit i tidningen: Wow, everyday uknow OwO
Gånger du blivit utskälld av lärare: Vad är det för en jävla fråga? -_-
Konserter du varit på: Möngamönga, brorsan.
Gånger du sjungit för publik: Ett antal.

Svart eller vitt: Va?
Facebook eller RL: Haha, RL såklart.
Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad
Salt eller socker: Socker
Håkan Hellström eller The Ark: The ark <3

Kan du...
Simma crawl:
Eh, typ inte :c
Stå på händer: Yeah! :D
Busvissla: Lyckades på Marina and the Diamonds i sommras men efter det har jag inte kunnat...
Prata sanska: Neeej, det finns ingen spansklärare i Berg, fuckfuckfuck :'(



Sitter och deppar över att jullovet snart är slut. Och inte för att verka sån men jag borde faktiskt få ett nytt jullov, då jag hostat bort halva i dödssjuka. Andra halvan har jag segat ut och bara fiffilurat.

;___; Buähähää

Kommentarer
Postat av: carolina

hej sötklara! :) jag märkte precis att det står kan du sanska? istället för spanska, det tycke jag var skitkul, håller på att dö av skratt x) kram till dej snyggklaraaa! see you tomorrow at school.

2012-01-11 @ 18:20:22
Postat av: K-K-K-Klara. Svar till Caru:

Oj då! Ackackack.:3 Jag suger, fast ne för det var inte jag som gjorde testet.;c

Jajjemensan, vi ses imorgon snyggcarolina!!!!

2012-01-11 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0