FML

Önskar jag kunde dra tillbaka tiden en halvtimma. Destroyade precis min Samsung Galaxy 5 genom att kasta den lite för hårt i väggen... :c Ååh, mitt liv fanns på den telefonen. Vafaaaan....skiiiiit!!!!!!!!!
Mitt liv e slut... :"( Fanihelvete...
Den går att starta och så, det är touchen som inte funkar längre.
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML
Jag som har gratis sms vafaan.

Vi får väl se om den går att laga. Annars får jag helt enkelt stå mitt kast. Haha, ordvits. Jag är en mycket stark person som kan skämta även i dessa mörka stunder.

Btw, svar till Josefin:
Jag är inte emo. Puss & kram </3


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, jooooooo liiiite emo är du väl mer det gör inget för jag gillar dej endå :') Hoppas inte att alla emos dörut.. Den där josefin verkar va lite hmm i skallen.

2012-02-28 @ 19:22:04
URL: http://harfortfarandeingenblogg.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej klarry. Den där bloggen, "miniwilmas" blogg, (HAHAHA SÅ JÄVLA TÖNTIG VA JAG..) men iallafall, jag slutade blogga för jag glömde bort mitt lösenord. Så när jag loggade ut första gången kunde jag aldrig logga in igen haha... Smartass.

P.S i lööööööv your blogg!!!!<33333

2012-02-29 @ 17:13:14
Postat av: Chefen själv (Klarry annars )

Svar till Wilma; Hahahahahahahahahahaha, hej världens smartaste <3<3 :')



PS: Lööv your blogg 2 bby ;)

2012-02-29 @ 17:16:56
URL: http://punkensdagosv
Postat av: Anonym

Haha, jo du är ganska mycket emo XD

2012-02-29 @ 19:42:04
Postat av: Linnea

Klara skit i att dom kallar dig emo.. Du skär dig inte och du är inte en deppig persson- Jag tycker du är sjukt snygg! Du är alltid glad och possetiv, så skit i idioters dumma komentarer. åhå vad arg jag blev nu.. jag har själv blivit kallad emo tusen gånger. Jag tar åt mig som fan, men hoppas inte du gör det! puss

2012-03-02 @ 18:11:22
URL: http://liinneafoto.blogg.se/
Postat av: Klarry

Till Linnea: Tack snällaste Linnea <3 Hehe ne jag ska inte ta åt mej nåt mer, taco bock snygging!!

2012-03-02 @ 18:20:32
Postat av: Roger

vad söt du är

2012-03-07 @ 15:33:45
Postat av: Klara

Svar till "Roger": Tack pedofiliph

2012-03-07 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0