Mina kommentarer/ strömavbrott/ R.I.P, Henke

Tjenispenis, måste bara få säga en liten grej om det är okej. Ni är urgulliga när ni kommenterar så snälla saker.

Carolina och Evi säger såhär
Vill ba säga tack, jag blir faktiskt superglad av att läsa dom :'3
Till Evi: Nawww, and I'm your biggest monster!! <33
Och Carro: Saknar dig med!! Jag dansar rullatorn hela tiden runt julgranen...

Hmm.. För länge sedan fick jag några andra kommentarer jag kan ju passa på att svara på dom med :D


Anna: Åh, tackar :D Men neej, det är bara världsrekordet -_-



AAA: Ok. Jag har din IP nu. Mowahahahaa >:D



Men nog om detta nu, jag har levt som en stenåldersmänniska hela dagen (nej, jag har inget emot er som väljer denna livsstil). Ingen dator, inget Guitar Hero och ingen mobilladdning.
Nu när strömen äntligen kom tillbaka kändes det som att jag hade varit på en lång fjällsemester.
Euw... Jag minns klasstrippen till Helags i sexan </3

Nu vill jag bara säga en sista sak.
Henke... Din gröna glans. Vi saknar dig ännu. Jag kommer aldrig att förlåta mig själv för att jag glömde bort att vattna dig. Mamma påminde mig gång på gång. Hon sa "Bäst att du vattnar kaktusen nu, Klara. Den klarar sig inte utan vatten hur länge om helst"

Jag borde ha förstått att något inte stod rätt till. Du var så sned. Jag trodde att det var så det skulle vara.
Vi närmar oss pånytt din dödsdag. R.i.P, Henke.
Nuså... ska jag gå ut och skotta snö. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: carolina

åh, gör du? kan du inte filma & lägga upp den på bloggen eller skicka den till mej på facebook? skulle sö av lycka! :D <3 tycker om dej söt-klara!

2011-12-27 @ 11:33:24
Postat av: AAA

Åh jag dör... Dödsannonsen.... Henke.... "Jag borde ha förstått att något inte stod rätt till. Du var så sned."... Gör en serie in nån jävla tidning klara... Du kan fan bli rik.

2011-12-31 @ 00:24:35
Postat av: Anonym

förresten har du väl inte skottat snö på några år!?

2012-01-03 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0