Innan jag dör

Jag hade lite tråkigt så jag bestämde mig för att göra en innanjagdörlista.
Innan jag dör ska jag ha:
Haft minst 5 olika hårfärger
Blivit 168 cm lång
Varit medlem i ett band som fått fler gillningar på vår youtubekanal än vad det finns människor på jorden
Åkt frittfall tillt (fast nä.. eller jo.. eller vågar jag??)
Turnerat över hela jordklotet
Ridit på en ko
Och kanske en åsna
Hunnit se alla SAW-filmer
Träffat Johnny Depp
Och träffat mina gudar


Och massa fler saker som jag inte kommer på just nu. Idag ville Alice och Martina att jag skulle se på en Saw-film med dom. När vi skulle sätta igång filmen blev jag akut kissnödig och gick och kissade. När jag var där inne såg jag att det fanns en dush. Då kom jag på att jag måste dusha. Så då gjorde jag det. Sen när jag kom ut såg vi på Bert istället.

Kommentarer
Postat av: R e b e c k a !

Bert är bättre, Åke är bäst!!<3

2011-09-08 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0